top1module

E-shop


eshopmodule

Newsletter

Gift Voucher

voucherfinal

Δωρεάν Μεταφορικά

freeshipping

Αποστολές & Επιστροφές

 

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ


Το Moto Kafetzis κάνει αποστολές σε ολόκληρη την Ελλάδα και σε επιλεγμένες χώρες του εξωτερικού. Οι αποστολές γίνονται με Πόρτα-Πόρτα και ΕΛΤΑ (για αποστολές εξωτερικού). Όλα τα προϊόντα στέλνονται με courier στη διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει στην παραγγελία σας εντός 1-3 εργάσιμων ημερών εφόσον υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα. Εάν δεν υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα, ενημερώνεστε μέσω e-mail ή τηλεφωνικά από εκπρόσωπο του Moto Kafetzis, και κατόπιν συνεννοήσεως, επεξεργαζόμαστε την παραγγελία σας. Η χρέωση διαμορφώνετε ως εξής:

Κόστος αποστολών Εντός Ελλάδος με Πόρτα Πόρτα
Βάρος (kg) Κόστος
2 2,5 €
3 3,5 €
4 4,5 €
5 5,5 €
6 6,5 €
7 7,5 €
8 8,5 €
9 9,5 €
10 10,5 €

 Στις τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ.

 

Πιθανές πρόσθετες χρεώσεις :

  • Η πληρωμή με αντικαταβολή χρεώνεται με επιπλέον 2 € + ΦΠΑ
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε παράδοση Σάββατο με courier θα πρέπει να το δηλώσετε κατά τη διάρκεια της παραγγελίας σας. Η χρέωση για παράδοση Σαββάτου επιβαρύνεται με 4,50 € + ΦΠΑ. Μπορείτε χωρίς καμία εξτρά χρέωση να το παραλάβετε αυτοπροσώπως από τα γραφεία της courier.


Σημείωση:
Υπάρχει δυνατότητα αποστολής με courier της επιλογής σας εφόσον δοθεί εντολή αγοράς του δέματος από το κατάστημα μας.

Σε κάποιος περιοχές όπως Θεσσαλονίκη και Αθήνα υπάρχει η δυνατότητα αποστολής μεγάλων δεμάτων ή ακόμα και μικρών με μεταφορική εταιρεία με πολύ χαμηλότερη χρέωση. Οι τρόποι πληρωμής παραμένουν οι ίδιοι πλην αντικαταβολής. Ενδεικτικά χρεώσεις με μεταφορική:
ΦΑΚΕΛΟΣ: 2€
ΜΕΣΑΙΟ ΚΟΥΤΙ: 3.50€
ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΤΑ: 6€
Σημείωση: Τα δέματα θα πρέπει να παραλαμβάνονται από τα γραφεία της μεταφορικής εταιρείας.

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

Τα μεταφορικά είναι δωρεάν όταν η παραγγελία ξεπερνάει τα 110,00 € - ΑΦΟΡΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ Ή COURIER ΕΩΣ 4 ΚΙΛΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ.

 

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Επιστροφές μπορούν να γίνουν στις παρακάτω περιπτώσεις.

Α. Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε έχει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα. O πελάτης οφείλει να μας ενημερώσει εντός 4 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή. Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος στην έδρα μας βαρύνουν τον παραλήπτη, και εφόσον επιβεβαιωθεί το ελάττωμα, παραλαμβάνετε το νέο προϊόν με όλα τα έξοδα αποστολής πληρωμένα αποκλειστικά από εμάς.

Β. Σε περίπτωση λάθους παραγγελίας προϊόντος από τον πελάτη, συνετό θα ήταν να υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία ή να συμπληρωθεί η φόρμα επιστροφής που μπορείτε να κατεβάσετε από site μας, προκειμένου να αντικατασταθεί το προϊόν. Σε αυτή τη περίπτωση τα έξοδα θα επιβαρύνουν τον πελάτη. Δεν θα γίνονται δεκτές επιστροφές σε προϊόντα που δεν προέρχονται από το απόθεμά μας.

Γ. Σε περίπτωση λάθους του Μοτο Kafetzis ή του προμηθευτή του σχετικά με ένα προϊόν το οποίο σταλεί και δεν ταιριάζει στη μοτοσυκλέτα σας ή εσάς επικοινωνήστε ΑΜΕΣΑ μαζί μας και ΜΗΝ προσπαθήσετε να το τροποποιήσετε/αλλάξετε καθώς ΔΕΝ θα γίνει δεκτή η επιστροφή.

Δ. Σε περίπτωση επιλογής λάθους μεγέθους ή λάθους προϊόντος από τον πελάτη σε κράνος, μπουφάν κτλ υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης με τα έξοδα να βαραίνουν τον πελάτη. Η δυνατότητα αλλαγής δεν ισχύει εφόσον έχει γίνει ειδική παραγγελία.

Σε όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή πρέπει:

  • να γίνει μόνο με την εταιρεία ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ
  • εφόσον έχετε συμπληρώσει τη φόρμα επιστροφής που υπάρχει on line στο site μας ή μπορείτε να μας τη ζητήσετε να σας την στείλουμε μέσω fax ή email.
  • Με την εργοστασιακή συσκευασία και στην κατάσταση στην οποία έχει αποσταλεί το προϊόν.

Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν με ζημιά
- Στο Moto Kafetzis συσκευάζουμε τα προϊόντα με τρόπο ώστε να αποφευχθεί κάθε πιθανή ζημιά του προϊόντος. Σε περίπτωση όμως που βλέπετε ότι η συσκευασία έφτασε κακοποιημένη ΠΡΙΝ παραλάβετε και υπογράψτε το δέμα, θα πρέπει κάτω από την υπογραφή σας να υπογράψετε "με επιφύλαξη" , ανοίγοντας το δέμα μπροστά στον μεταφορέα. Εφόσον δείτε και δείξετε ότι έχει προκληθεί ζημιά στο προϊόν, οφείλετε να καλέσετε αμέσως την courier και να το δηλώσετε. Στη συνέχεια, η courier θα σας ενημερώσει για τις ενέργειες που μπορούν να γίνουν. Εάν ΔΕΝ το κάνετε αυτό, δυστυχώς χάνετε το οποιοδήποτε δικαίωμα για αποζημίωση.

Ποιοι Είμαστε - Παροχές

Ο λογαριασμός μου

Νέα